هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همراه فرم مربوط به اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت که باید به امضای کلیه اعضای هیئت مدیره رسیده باشد به انضمام مدارک هویتی تمام اعضاء هیئت مدیره ، به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نموده و پس از واریز فیش و تحویل مدارک تکمیلی جهت اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت اقدام نماید.
پس از تحویل مدارک به اداره، بخش مربوطه استعلام های لازم را انجام داده و پس از آماده نمودن مدارک درخواستی متقاضی ، جهت تحویل آن ها اقدام می نماید.
المثنی مدارک ثبتی شرکت ها شامل موارد زیر می باشد:
۱- شرکت با مسئولیت محدود: اساسنامه، تقاضانامه ، شرکتنامه ، صورتجلسه
۲- شرکت سهامی خاص: اساسنامه ، اظهارنامه ، صورتجلسه
۳- موسسه غیر تجاری: اساسنامه ، اظهارنامه ، صورتجلسه
برای مشاوره رایگان و تخصصی با کارشناسان ملاصدرا تماس بگیرید
021-41174
درباره این سایت